به وبلاگ تفریحی «اوقات فراغت» خوش آمدید

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

با سلام
این وبلاگ جهت سرگرم کردن شما دوستان عزیز ساخته شده.
امیدوارم اوقات خوبی در این وبلاگ داشته باشید.
هم چنین با نظرات سازنده ی خودتون به من کمک کنید تا بتونم وبلاگ بهتری داشته باشم
۹۴/۴/۱
(دوستان عزیز خیلی ممنون از همراهیتون،یه مدت تقریبا طولانی نتونستم مطلب بزارم ولی ان شا الله دو باره شروع میکنم به مطلب گذاشتن،موفق باشید)

آخرین اخبار از مرد عنکبوتی جدید

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ
 به گزارش مشرق، پس از مصاحبه های فراوان که بین نوجوانان هالیوودی برگزار شد، تام هالند به عنوان بازیگر نقش مرد عنکبوتی معرفی شد. گفته می شود در بخشی از این مصاحبه ها که چند مرحله هم داشته تام هالند با رابرت داونی جونیور بازیگر نقش «مرد آهنی» و کریس ایوانز بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» مقابل دوربین هم رفته است. همین باعث شد تا شایعات برای حضور مرد عنکبوتی در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قدرت بگیرد. حالا از این پروژه خبر می رسد که اسپایدرمن فقط در حد یک حضور هیچکاکی در آن ظاهر خواهد شد. پس از «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، تام هالند برای بازی در فیلم مستقل اسپایدرمن دست به کار خواهد شد. فیلمی که طبق اخبار واصله توسط جان واتس کارگردانی خواهد شد.

پیش از این کمپانی سونی پیکچرز تهیه کننده مجموعه فیلم های مرد عنکبوتی بود. آنها تا کنون 5 فیلم بلاک باستر را بر اساس این ابرقهرمان محبوب ساخته اند که در سه گانه اول، تابی مگوایر نقش اصلی را ایفا می کرد و در دو قسمت بعدی اندرو گارفیلد. آنها ژانویه گذشته با کمپانی های مارول و دیزنی به توافق رسیدند تا مرد عنکبوتی را به پروژه سینمایی مارول و دیزنی قرض دهند. تام هالند برای حضور در این پروژه انتخاب شده است.

هالند یک بازیگر 19 ساله بریتانیایی است که کارهای تئاترش بیش از آثار سینمایی و تلویزیونی اش شناخته شده اند. او که در آغاز راه بازیگری به سر می برد، قطعا بعد از پروژه «مرد عنکبوتی» به یکی از هنرمندان پر طرفدار و تراز اول هالیوود بدل خواهد شد.

گفتنی است «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» روز 6 می سال 2016 در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
ali .m

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی