به وبلاگ تفریحی «اوقات فراغت» خوش آمدید

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

با سلام
این وبلاگ جهت سرگرم کردن شما دوستان عزیز ساخته شده.
امیدوارم اوقات خوبی در این وبلاگ داشته باشید.
هم چنین با نظرات سازنده ی خودتون به من کمک کنید تا بتونم وبلاگ بهتری داشته باشم
۹۴/۴/۱
(دوستان عزیز خیلی ممنون از همراهیتون،یه مدت تقریبا طولانی نتونستم مطلب بزارم ولی ان شا الله دو باره شروع میکنم به مطلب گذاشتن،موفق باشید)

آیفون ۶ در هند منهدم شد

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۲ ق.ظ

آیفون ۶ در هند منهدم شد

داستان عجیب در رابطه اتفاق اخیر در هند

داستان در ادامه مطلب


iPhone-6-review-6-970-80-710x434


به تازگی در هند یک دستگاه آیفون ۶ با حافظه 64 گیگ منفجر شد. البته بخت با صاحب آیفون یار بوده و چند لحظه قبل از ترکیدن گوشی، آن را به بیرون از ماشین پرت می‌کند.


یک شهروند هندی به نام کیشان یادو پنجشنبه هفته گذشته یک دستگاه آیفون ۶، ۶۴ گیگ از یکی از مراکز رسمی خریداری می‌کند و حدود 943 دلار آمریکا برای آن می‌پردازد.


اما چند روز بعد وی به دیدار یکی از دوستانش می‌رود. در حین رانندگی با تلفن هوشمندش صحبت می‌ کند. اما ناگهان متوجه داغی بیش از حد شده و جرقه هایی را مشاهده می‌کند. البته او به صورت اتفاقی آیفون خود را بر روی حالت بلندگو گذاشته بوده است.


پس از آنکه متوجه داغی بیش از حد آیفون ‌می‌شود، به سرعت آن را از پنجره به بیرون پرت می‌کند و سپس شاهد منفجر شدن آیفون خود می‌شود. یادو پس از خُنک شدن آیفون سریعا به محل خریداریِ گوشی می‌رود و با عصبانیت زیاد به آن ها اعتراض می‌کنند. فروشگاه آیفون را برای پشتیبانی اپل می‌فرستد. اما شامل گارانتی نمی‌شود و شکایتی به نفع او ثبت نمی‌شود.


وی آنقدر عصبی بوده که به مرکز پلیس رفته و شکایتی علیه اپل می‌نویسد. اما چیزی که مشخص است آن است که اپل می بایست این تلفن را مشمول گارانتی خود می‌کرد. اما جزئیات بیشتری منتشر نشده است. شاید او با آیفونش در حال شارژ صحبت می‌کرده و مشکل از برق وارده از سوی ماشین است.



ix-2

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
M. A.G

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی