به وبلاگ تفریحی «اوقات فراغت» خوش آمدید

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

با سلام
این وبلاگ جهت سرگرم کردن شما دوستان عزیز ساخته شده.
امیدوارم اوقات خوبی در این وبلاگ داشته باشید.
هم چنین با نظرات سازنده ی خودتون به من کمک کنید تا بتونم وبلاگ بهتری داشته باشم
۹۴/۴/۱
(دوستان عزیز خیلی ممنون از همراهیتون،یه مدت تقریبا طولانی نتونستم مطلب بزارم ولی ان شا الله دو باره شروع میکنم به مطلب گذاشتن،موفق باشید)

چگونه باتری را در جاده هنگام مسافرت ذخیره کنید؟(کاربردی)

راه حل در ادامه مطلب

save-battery-illustration-590-590x443-590x434

در مسافرت شاید برای هر کسی این اتفاق‌افتاده باشد که باتری دستگاهش تمام شود و شاید این سوال را از خود بپرسید که چه کاری باید انجام بدهم تا عمر باتری اسمارت‌فون کم نباشد. در ادامه همراه باشید تا جواب این سوال را ببینیم.


Shane Broesky، بنیانگذار Färbe Technik که در حوضه لوازم‌جانبی موبایل فعالیت می‌کند، توصبه می‌کند که کارهای زیر را در سفر انجام دهید.


بالابردن عمرباتری کار ساده‌ای است. اول از همه، وای‌فای، بلوتوث و نمایش نوتیفیکیشن را خاموش کنید. شدت روشنایی صفحه‌نمایش را به پایین‌ترین حدممکن برسانید چرا که از مهم‌ترین علل تخلیه باتری همین است.

استفاده از برنامه‌هایی که خود از GPS استفاده می‌کنند را محدود کنید: برای این کار به تنظیمات دستگاه رفته و بررسی کنید که چه برنامه‌هایی از موقعیت شما استفاده می‌کنند. هر برنامه اضافی که در پس‌زمینه اجرا می‌شود را غیرفعال کنید: برای این کار به تنظیمات اندروید یا آیفون خود بروید و گزینه “home” را انتخاب کنید و برنامه‌های استفاده نشده را به بالا بکشید.


اگر به شبکه تلفن‌همراه نیاز ندارید، گوشی خود را به حالت “هواپیما” یا “airplane” ببرید و جستجوی تلفن‎‌همراه به شکل ثابت برای سیگنال‌ را غیرفعال کنید. با انجام این کارها قطعا عمرباتری تلفن شما در مسافرت بهتر خواهد شد.


اگر دوست دارید تا اینستاگرام در طول سفر فعال باشد و دوست دارید تا پست ارسال کنید، پس بهتر است شارژر همراه یا کیس باتری تهیه کنید که می‌تواند عمرباتری تلفن را افزایش دهد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴
M. A.G

نظرات  (۰)

اولین نفری باشید که نظر میدهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی