به وبلاگ تفریحی «اوقات فراغت» خوش آمدید

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

با سلام
این وبلاگ جهت سرگرم کردن شما دوستان عزیز ساخته شده.
امیدوارم اوقات خوبی در این وبلاگ داشته باشید.
هم چنین با نظرات سازنده ی خودتون به من کمک کنید تا بتونم وبلاگ بهتری داشته باشم
۹۴/۴/۱
(دوستان عزیز خیلی ممنون از همراهیتون،یه مدت تقریبا طولانی نتونستم مطلب بزارم ولی ان شا الله دو باره شروع میکنم به مطلب گذاشتن،موفق باشید)

۵۹ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش صبحانه، مزایده ٢٠ دستگاه خودرو هامر مدل ٢٠٠٩ دو روز پیش در تهران برگزار شد.

گفته می شود این خودروها متعلق به ستاد بحران کشور  بوده است.

قیمت پایه برای هرکدام از خودروها که دارای پلاک نیز است ١٠/٠٠٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال معادل یک میلیاردتومان اعلام شد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۲:۵۳
ali .m
جواد نکونام تنها بازیکنی است که توانسته در سانتیاگو برنابئو به رئال مادرید و گلر بزرگی چون کاسیاس گل بزند.
به گزارش مشرق،‌ به بهانه خداحافظی ایکر بزرگ از رئال مادرید، به سراغ جواد نکونام رفتیم؛ او که هنوز گل خاطره انگیزش به کاسیاس در ذهن همه هست. نکو سال 2009 با یک پرش بلند، موفق شد دروازه ایکر را باز کند، بی آنکه این دروازه بان بتواند واکنشی نشان دهد...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۶
ali .m
صاحبان بسیاری از املاکی که در خیابان‌های گرانقیمت جهان واقع شده‌اند، به پول نیاز ندارند و ترجیح می‌دهند به‌جای فروش املاک خود، آن را همچنان به‌عنوان یک دارایی ارزشمند حفظ کنند تا مبادا شانس زندگی در این خیابان‌های لوکس را از دست بدهند.
به گزارش صبحانه ، گرانترین خیابانهای جهان که پاتوق میلیاردرها هستند، اشاره می‌کند. فهرست گران‌ترین خیابان‌های جهان امسال با کمک آژانس بین المللی Savills تهیه شده‌است.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۶
ali .m
قد بلندترین گاو دنیا بعد از ثبت‌نام در کتاب گینس، انتشار عکس و تصاویر ویدئویی از آن در شبکه‌های اجتماعی و حرف و حدیث‌هایی که درباره صحت تصاویرش بر سر زبان‌ها افتاد، مُرد.
به گزارش مشرق، این گاو نژاد هلشتاین که صاحبش آن را بلوسوم می‌نامید، در سن 13 سالگی و پس از تحمل آسیب در پایش، جان باخت.

نام بلوسوم با یک متر و 90 سانتی‌متر قد، از آگوست سال 2014 به عنوان بلندترین گاو دنیا در کتاب رکوردهای جهان گینس ثبت شده بود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۹
ali .m
بسیاری از ایرانیان خارج از کشور کسب‌وکارهای موفقی دارند اما این‌بار پایگاه خبری «باکس نیوز باکس» لیستی از ثروتمندان ایرانی خارج از کشور ارائه کرده است. این رده‌بندی براساس میزان ارزش دارایی این افراد بوده است. دارایی‌های این افراد در مجموع 7/ 16 میلیارد دلار برآورد شده است.
پی‌یر مراد امیدیار       
ارزش دارایی خالص: 1/   8 میلیارد دلار

پی‌یر مراد امیدیار متولد 21 ژوئن 1967 در فرانسه است. وی کارآفرین و خیر ایرانی – آمریکایی است. پی‌یر امیدیار رئیس و موسس سایت ای‌بی (e-bay) اولین و معروف‌ترین وبگاه مخصوص حراج و خرید و فروش اینترنتی است. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۰
ali .m

دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 10 بین دو تا چهار سال به صورت رایگان به‌روز رسانی خواهند شد



microsoft-windows-10-joe-belfiore-970x0-710x434


ویندوز 10 که به زودی به صورت رسمی وارد بازار می‌شود٬ طیف وسیعی از کاربران را با سلیقه‌های مختلف در بر ‌می‌گیرد که هر کدام ... ادامه در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۲
M. A.G

از پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز نقل است: از خداوند به دور باد و نفرین بر کسی که به شب قدر برسد و زنده باشد، اما آمرزیده نشود.

 

"انس بن مالک" از پیامبر (ص) نقل کرده که فرمودند: ماه مبارک به شما رو آورده است و در این ماه شبی است که برتر از هزار ماه است و هر کس از فیض شب قدر محروم گردد، از تمام خیرات بی‌نصیب مانده است و محروم نمی‌ماند از برکات شب قدر، مگر کسی که خویشتن را محروم کرده است.

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۷
ali .m
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۶
ali .m

سایت «بیزینس اینسایدر» در گزارشی به معرفی ۱۱ جاذبه‌ گردشگری برتر جهان پرداخته که نمونه‌های تقلبی آنها در چین میزبان گردشگران بوده و یا خواهند بود. حال شما اگر قصد سفر به چین را دارید، می‌توانید از نمونه‌های تقلبی هم دیدن کنید.

در شرایطی که چین با تاریخ چند هزار ساله و در اختیار داشتن آثار تاریخی ارزشمند و محوطه‌های طبیعی زیبا از تمامی شرایط لازم برای جذب گردشگران برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۰ با جذب ۱۰۰ میلیون گردشگر به مقصد نخست گردشگری جهان تبدیل شود، طی سال‌های اخیر جذب گردشگر با جاذبه‌های گردشگری تقلبی نیز در این کشور به شدت رواج پیدا کره است.
طی روزهای اخیر نمونه تقلبی از مجسمه مشهور «ابوالهول» مصر در چین که با هدف جذب گردشگر ساخته شد، اعتراضات زیادی را در پی داشت تا آنجا که چینی‌ها از تخریب آن خبر دادند. این مجسمه با ۸۰ متر طول و ۳۰ متر عرض در صحراهای استان «هبی» چین ساخته شده و طی هفته‌های اخیر هزاران گردشگر را جذب خود کرده است.
در این شرایط بسیاری فکر می‌کنند که چینی‌ها تنها نمونه تقلبی ابوالهول را ساخته‌اند، اما بررسی‌های سایت معتبر “بیزنس اینسایدر” نشان می‌دهد که چینی‌ها نمونه تقلبی ۱۰ جاذبه گردشگری دیگر مشهور جهان را ساخته و یا مشغول ساخت آن هستند.
** «برج ایفل»
232849-1401357678
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۷
ali .m
ین فراری که متعلق به یک کیک بوکسینگ کار عراقی است در لندن همه را به حیرت درآورد. "ریاض العزاوی" که قهرمان بوکس جهان است، خودرویی را به شرکت فراری سفارش داده تا برایش تولید کنند که همه را به حیرت درآورده. این ماشین گران قیمت که نوع معمولی آن هم بسیار گران قیمت است ، با روکشی از طلا مزین شده و توانست چشم های همه را به سوی خود خیره کند. این تصاویر برای سال گذشته است و فقط به دلیل خاص بودن مجدد بازنشر شده است.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۹
ali .m