به وبلاگ تفریحی «اوقات فراغت» خوش آمدید

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

شاد باشید و شاد زندگی کنید.

با سلام
این وبلاگ جهت سرگرم کردن شما دوستان عزیز ساخته شده.
امیدوارم اوقات خوبی در این وبلاگ داشته باشید.
هم چنین با نظرات سازنده ی خودتون به من کمک کنید تا بتونم وبلاگ بهتری داشته باشم
۹۴/۴/۱
(دوستان عزیز خیلی ممنون از همراهیتون،یه مدت تقریبا طولانی نتونستم مطلب بزارم ولی ان شا الله دو باره شروع میکنم به مطلب گذاشتن،موفق باشید)

در تدارک پیش تولید اولیه براى فصل سوم خندوانه هم هستیم که به محض تموم شدن فیلم شروعش مى کنیم.
رامبد جوان در آخرین پست اینستاگرام خود نوشت:



سلام رفقا
حالتون چطوره؟؟؟ امیدوارم بگین عالى!!!

١-منم دلم براتون تنگ شده.

٢-فعلاً به شدت مشغول پیش تولید فیلم "نگار" هستیم. به زودى فیلمبردارى شروع مى شه.

٣- در تدارک پیش تولید اولیه براى فصل سوم خندوانه هم هستیم که به محض تموم شدن فیلم شروعش مى کنیم.

٤-اى بابا بازم دلم واستون تنگ شده.

٥-رفقاى من در فیتیله هم که شوخ طبعیشون باعث دلخوریهایى شد که با مهربونى به سرانجام خواهد رسید. به هر حال این یعنى زنده بودن و اهمیت داشتن. هم همزبونهاى من مثل بقیه ى اقوام عزیز سرزمینمون زنده و متوجهن و هم اینقدر مهربونن که مى بخشن و هم عموهاى فیتیله اى ثابت کردن که رفیق و یار همه ى مردممون هستن. پس به نظر من شبیه یه دلخورى خانوادگیه که با مهربونى حل خواهد شد.

٦-بابت فیلم بچه هاى بى سرپرست هم که فقط مى تونم بگم متاسفم و باز هم متاسفم. خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه.

٧-اتفاق دیشب هم در پاریس که واقعاً مایه ى حیرت و غم بزرگه! دنیا انگار قراره یه خونه تکونى کنه تا شاید همه چى بره سر جاش. بعضى چیزها هم جاشون (نبودنه).

٨-دوستتون دارم.

٩-به زودى یه کلوپ هواداران دارم راه اندازى مى کنم که اتفاقات و چیزهاى جذابى توش هست مثل روش زندگى باحال و جوایز و حال و کیف!!! خبردار مى شین.

١٠-چاکرم و مخلص.

١١- اینم یه عکس از رامبد در ٢٦ سالگى
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
ali .m

نظرات  (۰)

اولین نفری باشید که نظر میدهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی